יום ראשון, 5 באפריל 2015

5 טיפים לפתיחת סתימות באופן עצמי

סתימה בכיור היא אחת מבעיות האינסטלציה הנפוצות ביותר. הנה 5 דברים שכדאי לדעת על עבודות לפתרון בעיות מן הסוג הזה:
1. לא חייבים להזמין איש מקצוע
השלב הראשון של התמודדות עם בעיית אינסטלציה הוא זיהוי מקור הבעיה. אל תעקבו רק אחר הסימפטומים ונסו לבדוק מאיפה הבעיה מתחילה. לרוב תוכלו למנוע נזילות, רטיבות ונזקים בלתי הפיכים באמצעות מספר פעולות פשוטות. נסו להשתמש בפומפה שיש לכם בבית וקראו מידע באתרי אינטרנט כדי לזהות את אופי הבעיה וסוג הפתרון המתאים.
2. היזהרו משימוש בחומרים מסוכנים
הטעות הנפוצה בכל תהליך פתיחת סתימות היא לשפוך חומרים מסוימים לתוך הכיור, האסלה או המקלחת וכך לנסות להסיר את הלכלוך. שימוש בחומרים כימיים עלול להיות מסוכן מאוד. יש לעקוב בזהירות אחר האזהרות המופיעות על גבי האריזה, להשתמש בכפפות ולהרחיק מהמקום ילדים או חיות מחמד
3. אל תמתינו להחמרה במצב
רבים חושבים כי סתימה בביוב או בצנרת יכולה להיפתר מעצמה אם רק ממתינים מספיק זמן. בפועל, התנהגות מן הסוג הזה מחמירה את המצב. לא כדאי להמתין זמן רב ויש לפעול מוקדם ככל האפשר על מנת לטפל בבעיה. אפשרות אחת היא כאמור לנסות לפתור את הבעיה באופן עצמאי, בעוד האפשרות השנייה היא להזמין איש מקצוע.

4. מחירי פתיחת סתימות תלויים במיקום
כדאי שתדעו כי העלות של שירותי אינסטלציה תמיד נקבעת לפי מיקום הבעיה. אנשי מקצוע גובים מחירים שונים עבור טיפול בכיור המטבח, סתימה בכיור המקלחת או בעיות באסלה ובברז. בנוסף, יש משמעות לאופי הבעיה ולהבחנה בין סתימה בסיסית לבין תקלה בקו ביוב ראשי. העלות של שירות אינסטלציה מן הסוג הזה נעים בטווח של 250-400 ש"ח, בהתאם למיקום ולמורכבות התקלה.
5. שמרו על שימוש תקין בצינורות הביוב
תקלה בצנרת היא אות לצורך בהחלפת הרגלי שימוש. נצלו את הזמנת איש המקצוע על מנת לקבל המלצות על תפעול נכון של הצנרת. הימנעו מהשלכת נייר טואלט לאסלה, הסבירו לילדים על החשיבות של ניקיון הכיור והקפידו על ביצוע פעולות תחזוקה קבועות ופשוטות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה